2 wrz 2017

We're breaking free

Zamówienie dla Mari Kim



4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się css. Bardzo schludny i minimalistyczny!

    Pozdrawiam, SKx

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za śliczny szablon! Mam jednak pytanko. Wiem, jestem okropna i wybredna. Czy dałoby rade przyciemnić jeszcze bardziej tło? Tak prawie czarne, bardzo ciemne i aby tło posta było równie ciemne razem z suwakiem?
    No i druga sprawa... nie wiem czemu szablon nie chce się załadować. Wyskakuje jakiś błąd. Nie tylko u mnie, ale i koleżanki również. Może wie ktoś jak rozwiązać problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej znowu zepsuł się Blogger i coś nie działa z wgrywaniem szablonów. Poczytam może znajdę rozwiazanie

      Usuń
    2. Póki co mam rozwiązanie na wgranie szablonu po przez otworzenie pliku z szablonem jako plik tekstowy. Czyli po prostu otworzyć go w jakimś programie typu Word lub nawet zwykłym notatniku. Wejść na blogu w opcję Motyw->Edytuj kod HTML wyświetli się tam okienko z kodem HTML takim jak w otwartym pliku z szablonem należy wiec tylko skopiować kod z pliku z szablonem i wkleić go zamiast kodu na bloggerze. Zapisać, sprawdzić czy działa i to tyle. Mam nadzieję, że się uda

      Usuń

Obserwatorzy