8 sie 2017

Miłe złego początki

Moi drodzy mam dla was 3 wieści. 2-dobre i jedną złą. Ale zacznijmy od tych dobrych.

1.Zbliża się rok szkolny więc jak co roku ruszamy z akcją projektów okładek na zeszyty oraz planów lekcji. Zamówienia zbieram do końca sierpnia.
(zamówienia składamy pod tym postem:z kim, kolorystyka, okładka/plan lekcji)

2.Na Bloggerze została naprawiona usterka z dodawaniem szablonów więc zostaje wznowione robienie szablonów.

3.A teraz czas na tą złą wiadomość. Nie wiem cz się orientujecie, ale przyznam się, że jestem obecnie w klasie maturalnej (możecie pisać w komentarzach ile obstawialiście, że mam lat bo w sumie jestem ciekawa). Więc rozumiecie wszelkiego rodzaju kursy, korepetycje, douczki, a także spotkania ze znajomymi czy chłopakiem w wolnym czasie zapełniają mi grafik. Z tego powodu nie mogę obiecać wam jakiejś systematyczności albo ilości szablonów w danym okresie, ale będę starała się do was zaglądać w wolnym czasie.

Z ogłoszeń dodatkowych:

1. Nabór ciągle trwa i czekam na osoby chętne wesprzeć naszą graciarnię/szabloniarnię energią i kreatywnością. Szczegóły w zakładce Nabór

2.Od dawna nie robiło się szablonów więc nie wiem na ile aktualne są zamówienia w zakładkach więc zostają one usunięte dlatego proszę jeśli ktoś czekał na zamówienie to składać je ponownie od jutra.

Dziękuję za uwagę i proszę o wybaczenie tak długiej nieobecności.

KAMSANMIDA!

1 komentarz:

  1. hejka chcialabym zlozyc zamowienie na plan lekcji z bts
    chcialabym smieszne zdjecia chlopakow i najlepiej zeby plan byl w jasnych kolorach np.różowy :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy