13 maj 2017

Złe wieści

Moi drodzy mam niestety dla was złe wieści. Obiecałam wam, że postaram się nadrobić zaległości w szablonach, ale niestety wysyłając poprawkę jednego z szablonów okazało się, że mam jakieś problemy z zapisaniem szablonu, ponieważ nie chce on się potem wgrać. Więc póki co nie mam jak zająć się tymi szablonami, bo trochę czasu mi zajmie wykrycie błędu i jego naprawienie. Bardzo was wszystkich przepraszam z tego powodu. Jedyną możliwością, żeby wam ten szablon załatwić byłoby wysłać wam sam kod i poinstruować jak go umieścić i wyedytować podstawowe funkcje na Bloggerze, co się trochę mija z celem. Bo w końcu nie po to komuś zlecacie zrobienie szablonu by potem część pracy robić samemu. Oczywiście jeśli komuś z was odpowiada taka opcja to można się do mnie zgłosić. Jeszcze raz bardzo przepraszam, że jesteście zmuszeni czekać tak długo, ale przyczyny techniczne uniemożliwiają mi pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy